O projekte

Zadávateľ: KORADOOR, s.r.o.
Dátum realizácie: December 2018
Web stránka: https://koradoor.net

Zadávateľ

Spoločnosť KORADOOR, s.r.o. je drevospracujúca spoločnosť, ktorú zákazníci ako aj partneri radia medzi lídrov vo výrobe kvalitných nábytkov na mieru na Česko- Slovenskom trhu. Začiatky značky KORADOOR boli už v roku 2000, kedy sa okamžite zaradili medzi Slovenskú špičku vo výrobe interiérových dverí na mieru.

Zadanie

Mojou úlohou bolo jasne definovať vizuálnu identitu značky, vytvoriť novú web stránku, ktorej úlohou je v graficky prehľadnom prostredí odprezentovať projekty a produkty značky KORADOOR.

Prehľadná webstránka

Ešte pred samotnou tvorbou grafického vizuálu novej webstránky bolo mimoriadne dôležité ujasniť si štruktúru, nakoľko portfólio značky je mimoriadne rozsiahle. Veľký dôraz pri návrhu dizajnu bol kladený na stránky konkrétnych realizácií, na ktorých sú odprezentované projekty prehľadne, a však nie stroho. Čistý biely dizajn dolpĺňaju moderne tmavé bannery a call to action prvky vo firemnej bordo červenej. Dizajn stránky, ako aj jej kód sú vytvorené na mieru v open source WordPress. O programovanie sa postarala agentúra Wisdom Factory.

Firemná identita

K už existujúcemu logu, boli doplnené farby, ktoré podporujú čistotu dizajnu a luxus. Pre konzistenciu čistého vzhľadu bol zvolený základný bezpätkový font Arial. Bordo farba z loga je nosnou farbou identity značky, ktorú sekundujú naprieč všetkými materiálmi čierna, biela a šedá.

Sociálne siete

Obsah sociálnych siéti značky KORADOOR spočíva prevažne vo fotografiach realizácií, ktoré sú prezentované na Facebook-u, Instagram-e, Pintereste a príležitostne vo forme videí na Youtube. Okrem realizácií značka komunikujte rôzne aktuality ako školenia, nové polepy áut atď.. Mojou úlohou je vybrať vhodný obsah, naplánovať jeho publukovanie a následne správu komentárov.

Príbehy